Kategorije
 
 
 
 
 

Rješavanje problema s online uplatom

Što napraviti, ako online uplata nije bila uspješna? Odabrali ste plaćanje unaprijed putem Besteron pristupnika plaćanja, ali uplata nije uspješno dovršena? Nema veze, ne treba odmah raditi novu narudžbu. U svoju narudžbu možete ući klikom na zelenu ikonu u zaglavlju e-pošte, u kojoj smo Vam potvrdili narudžbu.

Imate 3 mogućnosti:

  1. Jednostavno se vratiti u sustav plaćanja. U pregledu svoje narudžbe možete izvršiti željenu uplatu klikom na link - logo Vaše banke ili bankovne kartice.
  2. Možete platiti unaprijed i bankovnom transakcijom na naš račun prema niže navedenim podacima:
    IBAN:
    VS: broj Vaše narudžbe
  3. Također je moguće naćin plaćanja na Pouzeće, kada to zatražite telefonski ili e-poštom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija